mandag 21. oktober 2013

Ullbukser til salgs

Hvis du vil ha en god, varm og slitesterk ullbukse til bruk i f.eks barnehagen, 
og du ikke har lyst til å strikke selv, kan jeg hjelpe deg.  


Jeg strikker ullbukser på strikkemaskin i str 1, 2, 4 og 6 år. 
Disse strikkes i et maskinvaskbart garn bestående av 80% ull og 20% nylon. 

Jeg har selv en sønn på 5 år som får hull på knærne på alle stillongser og stømpebukser som det går ann å få kjøpt i butikk. Men disse ullbuksene har han enda ikke klart og slite ut, så de kan sterkt anbefales til aktive barn.

Ullbuksene koster kr 250 + frakt.

Hvis du vil ha en bukse, send en mail med størrelse og fargeønske til: trinelise@tirilsverden.no


På lager har jeg følgende som kan levers omgående:  
Str 1 år: turkis mix og beige mix


Str 2 år: grå mix og rosa/brun mix
 

Str 4 år: rosa/beigemelert (til venstre)
Str 6 år: cerise mix (til høyre) - solgt !


Ellers kan jeg kan strikke alle størrelser i fargene som vises under.
F.V: rosa/beigemelert, lyseblå/beigemelert, turkis mix, lilla mix, rosa/orange mix.


Jeg kan også strikke i ensfarget f.eks rød, rosa og mørk gråblå.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar