tirsdag 2. juli 2013

Endelig i gang


Endelig er min strikkeblogg en realitet.

Jeg er så heldig at hobbyen min også er mitt yrke.  Jeg har jobbet som strikkedesigner i over 14 år.   
De 13 første for Garnstudio /Drops design, siste året som frilanser hvor jeg har samarbeidet med Sandnesgarn.

Garn er min store lidenskap. Jeg strikker, hekler og koser meg med garn døgnet rundt.
På denne bloggen kommer jeg til å legge ut egendesignede oppskrifter jevnlig. Noen kommer til å være gratis, mens andre må jeg ta litt betalt for, det ligger tross alt mange timers jobb bak en strikkeoppskrift.

Hvis noen har et ønske om å strikke et plagg de ikke finner oppskrift på, ser jeg på det som en utfordring. Kom gjerne med ønsker.   

Jeg håper mange vil få glede og inspirasjon av min design. 

Første oppskrift som blir lagt ut er på dette babysettet, oppskriften kommer gratis i slutten av uka.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar